משלוחים
אנחנו משתדלים לספק את ההזמנה בתוך כ–4-9 ימי עסקים מיום מסירת המשלוח לחברת המשלוחים.
לאחר ביצוע ההזמנה באתר, תקבלו אימייל עם מספר ההזמנה וקבלה עבור הרכישה. לאחר מכן המשלוח יילקט במחסן שלנו ויישלח לחברת השליחויות, ותקבלו מייל עם מספר מעקב ואפשרות לעקוב אחריו (אפשר גם בעמוד מעקב משלוחים). ניתן לעקוב אחר המשלוח בערך כשבוע לאחר שנמסר לחברת השליחויות.
כן בסמוך לקבלת המשלוח, תקבלו הודעה SMS בה ניתן לבחור נקודת איסוף קרובה לביתכם! במידה ולא תבחרו נקודה – המשלוח יגיע לנקודת איסוף הקרובה לביתכם.
תשלום
האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL – כלומר, כל התקשורת בין הדפדפן שלך לאתר (שרת האינטרנט המאחסן את העמודים) הינה מוצפנת – כך שלא ניתן לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר. האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, כך שמובטח לך שהליך הקנייה נעשה בצורה המאובטחת והחסויה ביותר.
ישנה אפשרות לשלם ברוב סוגי כרטיסי האשראי ובאפליקצית BIT או בהעברה בנקאית. לביצוע העברה בנקאית – ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בוואטאפ.
שירות לקוחות והחזרות
אם ישנה בעיה עם מוצר שהוזמן דרכנו והגיע תקול/שבור אנו מבטיחים לקחת אחריות – יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות במייל או בוואצטאפ. בנוסף כל מוצר מגיע עם אחריות אוטומטית של 14 ימים, בהם ניתן להחזירו ובהתאם לתנאי התקנון ועמוד המשלוחים.
יש ליצור קשר עם השירות לקוחות שלנו במייל תוך 14 ימים מקבלת המשלוח ולציין שתרצו להחזיר את המוצר. שירות הלקוחות ישלח לכם כתובת להחזרה – אליה תצטרכו לשלוח את המוצר בדואר ישראל. (דואר רשום)
לאחר קבלת החבילה במשרדנו ועד 7 ימי עסקים יתבצע החזר כספי בהתאם לתקנון האתר.
דרך האתר ניתן להזמין 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. תמיכה במייל ובוואטסאפ זמינה בימים א’-ה’ בין השעות 08:30-16:00.
אנו מקווים שהצלחנו לענות על שאלותיכם! לכל שאלה נוספת אל תהססו ליצור עימנו קשר, אנו נשמח לסייע.