שאלות ותשובות נפוצות

תוך כמה זמן אקבל את ההזמנה שלי?

אנחנו משתדלים לספק את ההזמנה בתוך כ–4-9 ימי עסקים מיום מסירת המשלוח לחברת המשלוחים.

למדיניות המשלוחים המלאה לחץ כאן

איך מתבצע המשלוח?

לאחר ביצוע ההזמנה באתר, תקבלו אימייל עם מספר ההזמנה וקבלה עבור הרכישה. לאחר מכן המשלוח יילקט במחסן שלנו ויישלח לחברת השליחויות, ותקבלו מייל עם מספר מעקב ואפשרות לעקוב אחריו (אפשר גם בעמוד מעקב משלוחים). ניתן לעקוב אחר המשלוח בערך כשבוע לאחר שנמסר לחברת השליחויות.

האם יש משלוחים לכל הארץ?

כן בסמוך לקבלת המשלוח, תקבלו הודעה SMS בה ניתן לבחור נקודת איסוף קרובה לביתכם! במידה ולא תבחרו נקודה – המשלוח יגיע לנקודת איסוף הקרובה לביתכם.

 
האם האתר מאובטח?

האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL – כלומר, כל התקשורת בין הדפדפן שלך לאתר (שרת האינטרנט המאחסן את העמודים) הינה מוצפנת – כך שלא ניתן לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר. האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, כך שמובטח לך שהליך הקנייה נעשה בצורה המאובטחת והחסויה ביותר.

איך ניתן לשלם באתר?

ישנה אפשרות לשלם ברוב סוגי כרטיסי האשראי ובאפליקצית BIT או בהעברה בנקאית. לביצוע העברה בנקאית – ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בוואטאפ.

האם יש אחריות על המוצר?

אם ישנה בעיה עם מוצר שהוזמן דרכנו והגיע תקול/שבור אנו מבטיחים לקחת אחריות – יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות במייל או בוואצטאפ. בנוסף כל מוצר מגיע עם אחריות אוטומטית של 14 ימים, בהם ניתן להחזירו ובהתאם לתנאי התקנון ועמוד המשלוחים.

איך אני יכול להחזיר את המוצר?

יש ליצור קשר עם השירות לקוחות שלנו במייל תוך 14 ימים מקבלת המשלוח ולציין שתרצו להחזיר את המוצר. שירות הלקוחות ישלח לכם כתובת להחזרה – אליה תצטרכו לשלוח את המוצר בדואר ישראל. (דואר רשום)

לאחר קבלת החבילה במשרדנו ועד 7 ימי עסקים יתבצע החזר כספי בהתאם לתקנון האתר.

מהן שעות הפעילות שלכם?

דרך האתר ניתן להזמין 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. תמיכה במייל ובוואטסאפ זמינה בימים א’-ה’ בין השעות 08:30-16:00.

אנו מקווים שהצלחנו לענות על שאלותיכם! לכל שאלה נוספת אל תהססו ליצור עימנו קשר, אנו נשמח לסייע.

עדיין יש לך שאלות?

צור איתנו קשר בעזרת האייקון המופיע בצד שמאל למעטה

או שלח טופס צור קשר